nurinkhairi: Review Blog Oleh SheilaShahFiekry.My

08 September 2013

Review Blog Oleh SheilaShahFiekry.My

08 September 2013
Happy Sunday!




Saya nak join segmen review blog oleh Pn Sheila di sheilashahfiekry.my.

Harap2 sudi jenguk blog baru dan tak seberapa ni..

Tak sure apa orang lain rasa tentang blog ni..maklumlah baru je start balik blogging. Dulu pernah jugak blog waktu time uni dulu, sejak tahun 2007-2010 kot tapi as soon as aku dpt result uni, terus blog aku berenti..tula entry last. Pastu aku delete blog tu n now sambung balik. Tp dulu style aku tulis sgt lain..

Pjg lak cite. Apa2pun, harap sudi lah review.. :)

Meh klik sini pada yang berminat nak sertai : Review Blog 2.0

2 comments:

  1. Assalamualaikum. Thank sudi joined. Sheila akan update senarai calon yang dah lulus semua syarat untuk direview dan yang belum cukup syarat lagi. sila follow blog Sheila sekiranya belum follow sebab Sheila tengok ada 45 blogger tak follow blog Sheila, so Sheila tak approved comment di ruangan entri Review Blog 2.0 

    ReplyDelete
  2. Salam Nurin.. datang sini dari blog Sheila.. salam ukhwah^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...